Το blog μας έχει αλλάξει διεύθυνση σε λίγα δευτερόλεπτα αυτόματα θα βρεθείτε στη νέα μας διεύθυνση....

δευτερόλεπτα

Κυριακή 30 Αυγούστου 2015

Είχα έλκος στομάχου εδώ και πολλά χρόνια και δείτε τι με βοήθησε...

Έχω έλκος στομάχου εδώ και πολλά χρόνια.Κατά κύριο λόγο το ήλεγχα με ομοιοπαθητικές ή φυτικές θεραπείες, μέχρι αρκετά χρόνια πριν, οπότε επιδεινώθηκε και συχνά κατέφευγα στη χρήση ισχυρών αναλγητικών. Επίσης άρχισα να παρατηρώ άμεση σχέση μεταξύ των επιπέδων άγχους στη δουλεία(εργάζομαι ως δασκάλα πλήρους απασχόλησης) και αυτών των εξάρσεων.

Έμαθα για ένα ρόφημα με αλόη ενώ επρόκειτο να δω κάποιον συμβατικό γιατρό όταν οι ενοχλήσεις στο στομάχι μου άρχισαν να επηρεάζουν συχνά τον ύπνο μου.

Μια ημέρα γύρισα στο σπίτι από τη δουλεία με μια ασυνήθιστα έντονη κρίση αισθήματος καύσου. Επειδή η ιδέα της κατανάλωσης αλόης μου ήταν νέα, ήμουν ιδιαίτερα επιφυλακτική σχετικά με την αποτελεσματικότητά της, αλλά, αφού τα βότανα και η ομοιοπαθητική δεν βοηθούσαν, άξιζε να δοκιμάσω. Σχεδόν αμέσως ένιωσα τα καταπραϋντικά οφέλη της αλόης καθώς ήρθε σε επαφή με το στομάχι μου. Φαινόταν να λειτουργεί εξαιρετικά ως αντιόξινο, καταπραϋνοντας τη φλεγμονή. Το μόνο που έκανα ήταν να αυξήσω τη δόση προκειμένου να καταστείλω πλήρως το αίσθημα καύσου και έπειτα είχα μόνο αυτό το υπέροχο αίσθημα ανακούφισης.

Αργότερα μου παρουσιάστηκαν τρία ή τέσσερα παρόμοια επεισόδια και ήταν καθησυχαστικό να ξέρω ότι υπάρχει ένα μη φαρμακευτικό προϊόν που ανακουφίζει από τον πόνο που να δρα τόσο γρήγορα και να βρίσκεται τόσο εύκολα. Τώρα λαμβάνω μόνο μια μικρή δόση ημερησίως για συντήρηση και δεν έχω παρουσιάσει σοβαρή κρίση εδω και καιρό. Επίσης αισθάνομαι το πεπτικό μου σύστημα γενικά καλύτερα και όχι τόσο όξινο. 

Σημείωση: Τον χυμό με αλόη μπορείτε να το βρείτε εδώ
Julie Harper
Dr.Peter Atherton "Το θαύμα της φύσης'' Μελέτη περίπτωσης - Έλκος στομάχο
υ

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου