Φέτος το μπουκάλι της Coca-Cola συμπληρώνει 100 χρόνια ζωής και σύμφωνα με τους ειδικούς είναι ένα από τα μυστικά της επιτυχίας της εταιρείας.
Όταν ο επιχειρηματίας Asa Griggs Candler πήρε τηνπλειοψηφία των μετοχών της Coca-Cola to 1888, έβαλε σκοπό να κάνει το αναψυκτικό την πιο δημοφιλή cola της αγοράς.
Το 1915, ο Candler διαπίστωσε ότι εξαιτίας του ανταγωνισμού έχανε μερίδιο από τις πωλήσεις, τότε ήταν που διοργάνωσε εθνικό διαγωνισμό για τον σχεδιασμό νέου μπουκαλιού, το οποίο σκοπό θα είχε να κάνει το αναψυκτικό να ξεχωρίζει από τα άλλα αναψυκτικά της κατηγορίας του.
Η Root Glass Company της Indiana αποφάσισε να λάβει μέρος στον διαγωνισμό και να παράξει ένα μπουκάλι σχετικό με το όνομα του αναψυκτικού. Έτσι βρήκαν στο λεξικό πως η λέξη "coca" ταίριαζε με το φυτό cocoa, δηλαδή το κακάο.
Αν και η Coca-Cola δεν έχει καμία σχέση με το κακάο αποφάσισαν να χρησιμοποιήσουν το σχήμα του σπόρου του φυτού, για να δώσουν σχήμα στο νέο τους μπουκάλι, μία κίνηση που αποδείχθηκε σοφή αφού κέρδισαν τον διαγωνισμό.
Έως το 1920, το νέο μπουκάλι της Coca-Cola είχε γίνει το σήμα κατατεθέν της εταιρείας και ένα από τα πλέον αναγνωρίσιμα αντικείμενα του 20ου αιώνα, αναφέρουν οι David Butler και Linda Tischler, συγγραφείς του βιβλίου "Design to Grow: How Coca-Cola Learned to Combine Scale and Agility (and How You Can Too)".
Όταν ο επιχειρηματίας Asa Griggs Candler πήρε τηνπλειοψηφία των μετοχών της Coca-Cola to 1888, έβαλε σκοπό να κάνει το αναψυκτικό την πιο δημοφιλή cola της αγοράς.
Το 1915, ο Candler διαπίστωσε ότι εξαιτίας του ανταγωνισμού έχανε μερίδιο από τις πωλήσεις, τότε ήταν που διοργάνωσε εθνικό διαγωνισμό για τον σχεδιασμό νέου μπουκαλιού, το οποίο σκοπό θα είχε να κάνει το αναψυκτικό να ξεχωρίζει από τα άλλα αναψυκτικά της κατηγορίας του.
Η Root Glass Company της Indiana αποφάσισε να λάβει μέρος στον διαγωνισμό και να παράξει ένα μπουκάλι σχετικό με το όνομα του αναψυκτικού. Έτσι βρήκαν στο λεξικό πως η λέξη "coca" ταίριαζε με το φυτό cocoa, δηλαδή το κακάο.
Αν και η Coca-Cola δεν έχει καμία σχέση με το κακάο αποφάσισαν να χρησιμοποιήσουν το σχήμα του σπόρου του φυτού, για να δώσουν σχήμα στο νέο τους μπουκάλι, μία κίνηση που αποδείχθηκε σοφή αφού κέρδισαν τον διαγωνισμό.
Έως το 1920, το νέο μπουκάλι της Coca-Cola είχε γίνει το σήμα κατατεθέν της εταιρείας και ένα από τα πλέον αναγνωρίσιμα αντικείμενα του 20ου αιώνα, αναφέρουν οι David Butler και Linda Tischler, συγγραφείς του βιβλίου "Design to Grow: How Coca-Cola Learned to Combine Scale and Agility (and How You Can Too)".
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου