- Προϋπηρεσία σε ανάλογη θέση σε ξενοδοχεία 5 αστέρων τουλάχιστον 3 χρόνια
- Πτυχίο Τουριστικής Σχολής
- Καλή Γνώση Αγγλικών & Γερμανικών
- Καλή χρήση προγράμματος (Micros Pos)
- Επαγγελματική συμπεριφορά, εμφάνιση και ομαδικό πνεύμα συνεργασίας
- Επιθυμητή η γνώση Ρωσικών
- Δυναμικές Προσωπικότητες
- Οργανωτικές Ικανότητες & Συνέπεια
- Ικανότητα πωλήσεων
- Οι άνδρες θα πρέπει να έχουν εκπληρώσει τη στρατιωτική τους θητεία
- Ικανοποιητικό πακέτο αποδοχών αναλόγως προσόντων και εμπειρίας
- Ευχάριστο περιβάλλον εργασίας
- Διαμονή και πλήρης διατροφή
- Ασφάλιση
- Συνεχή εκπαίδευση
- Δυνατότητες εξέλιξης και σταδιοδρομίας
- Προϋπηρεσία σε ανάλογη θέση σε ξενοδοχεία 5 αστέρων τουλάχιστον 3 χρόνια
- Πτυχίο Τουριστικής Σχολής
- Καλή Γνώση Αγγλικών & Γερμανικών
- Καλή χρήση προγράμματος (Micros Pos)
- Επαγγελματική συμπεριφορά, εμφάνιση και ομαδικό πνεύμα συνεργασίας
- Επιθυμητή η γνώση Ρωσικών
- Δυναμικές Προσωπικότητες
- Οργανωτικές Ικανότητες & Συνέπεια
- Ικανότητα πώλησεων
- Οι άνδρες θα πρέπει να έχουν εκπληρώσει τη στρατιωτική τους θητεία
- Ικανοποιητικό πακέτο αποδοχών αναλόγως προσόντων και εμπειρίας
- Ευχάριστο περιβάλλον εργασίας
- Διαμονή και πλήρης διατροφή
- Ασφάλιση
- Συνεχή εκπαίδευση
- Δυνατότητες εξέλιξης και σταδιοδρομίας
Οδηγός Mini Bus - Χαλκιδική
Επιθυμητά Προσόντα:
- Προηγούμενη εμπειρία σε αντίστοιχες θέσεις τουλάχιστον 3-4 χρόνια
- Δίπλωμα Δ' κατηγορίας & ΠΕΙ
- Ευγένεια, υπευθυνότητα και προθυμία
- Ομαδικό πνεύμα συνεργασίας
- Καλή γνώση Αγγλικών
- Ευπρεπές παρουσιαστικό
- Η μεταφορά των πελατών του ξενοδοχείου
- Ανταγωνιστικό μισθό
- Διαμονή
- Γεύματα στο ξενοδοχείο
- Ευχάριστο περιβάλλον εργασίας
Για να στείλετε βιογραφικό κάντε κλικ εδώ
Rooms Division Manager
Διάρκεια: Εποχιακή (Full-time) (Μάρτιος-Οκτώβριος 2014)
Οργανική θέση: Στο front desk του ξενοδοχείου/ back office του front desk Βασικές ευθύνες
- Υπεύθυνος για το προσωπικό του Front Desk και του Housekeeping. (σε συνεργασία με την Assistant Front Office Manager, και την Executive Housekeeper του ξενοδοχείου)
- Υπεύθυνος για το Rooms Allocation των πελατών του ξενοδοχείου.
- Υπεύθυνος για λογαριασμούς, open account πελατών, το ταμείο της reception.
- Υπεύθυνος για την ποιότητα της παρεχόμενης υπηρεσίας στο τμήμα του front desk (καλωσόρισμα πελατών, αντιμετώπιση αναγκών πελατών)
- Αντιμετώπιση, καταγραφή παραπόνων στο τμήμα του front desk. (σε συνεργασία με την Guest Relations Manager)
- Έλεγχος τήρησης του budget στα τμήματα της ευθύνης του
- Έλεγχος επίτευξης στόχων front desk (upselling)
- Έλεγχος εμφάνισης και συμπεριφοράς προσωπικού σύμφωνα με τα standards και στα δύο τμήματα.
- Έλεγχος δωματίων και δημοσίων χώρων για τήρηση standards (σε συνεργασία με το τμήμα Housekeeping)
- Συνεργασία με το τμήμα Maintenance για αντιμετώπιση βλαβών του ξενοδοχείου
- Έλεγχος, αξιολόγηση και εκπαίδευση του προσωπικού του τμήματος
- Yπεύθυνος προγράμματος εργασίας για τα παραπάνω τμήματα.
- Πτυχίο ξενοδοχειακής σχολής Ελλάδος ή/ και Εξωτερικού
- Εμπειρία τουλάχιστον 4 ετών σε θέση front desk σε ξενοδοχείο 5 αστέρων και τουλάχιστον 2 ως προϊστάμενος (Front Office Manager/ Rooms Division Manager)
- Εξαιρετική χρήση Microsoft office
- Εξαιρετική ικανότητα γραπτής και προφορικής επικοινωνίας σε Ελληνικά και Αγγλικά
- Μanagement skills (ομαδικό πνεύμα, ηγετικό πνεύμα)
- Χρήση ξενοδοχειακού προγράμματος
- Γνώση δεύτερης ή και τρίτης ξένης γλώσσας
- Γνώση ξενοδοχειακού προγράμματος Fidelio
Για να στείλετε βιογραφικό κάντε κλικ εδώ
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου