Σε μία εποχή που η Ελλάδα έχει στρέψει την προσοχή της στον τουρισμό,
ως τη σημαντικότερη πηγή εσόδων για τη χώρα εν μέσω κρίσης, ένας από
τους πιο όμορφους τουριστικούς προορισμούς της Χαλκιδικής, η Σιθωνία,
και πιο συγκεκριμένα οι ανατολικές της ακτές, τείνουν να...
απομονωθούν από τον υπόλοιπο κόσμο.
απομονωθούν από τον υπόλοιπο κόσμο.
Πιο συγκεκριμένα, τα δρομολόγια που συνδέουν τη Θεσσαλονίκη και κατ'
επέκταση το αεροδρόμιο, το λιμάνι, το σιδηροδρομικό σταθμό, αλλά και
τους λοιπούς οδικούς άξονες της χώρας, με τον Όρμο Παναγίας, τη
Βουρβουρού, τις Καβουρότρυπες, τον Αρμενιστή, καθώς και τα υπόλοιπα
κάμπινγκ και beach bar της περιοχής, τείνουν να εκλείψουν! Ειδικότερα,
το ΚΤΕΛ Χαλκιδικής που πριν από λίγες μέρες ανακοίνωσε το θερινό
πρόγραμμα δρομολογίων του, έχει μεριμνήσει για ΕΝΑ μόλις
δρομολόγιο καθ'όλη τη διάρκεια της ημέρας και για τις επτά μέρες της
εβδομάδας προς τους συγκεκριμένους προορισμούς από τη Θεσσαλονίκη.
Το φαινόμενο αυτό, φυσικά και δεν ξενίζει τους κατοίκους, μια και κατά
το παρελθόν πολλοί είναι οι τουρίστες εκείνοι που αναγκάστηκαν να κάνουν
ωτοστόπ από τη Σάρτη, τον πλησιέστερο προορισμό του ΚΤΕΛ στην περιοχή
(με τρία δρομολόγια στο...ενεργητικό του από Θεσσαλονίκη) προκειμένου να
μεταβούν στα γειτονικά κάμπινγκ.
Στο σημείο αυτό αξίζει να επισημάνουμε πως τόσο ο Όρμος Παναγίας, όσο
και η Βουρβουρού φιλοξενούν δεκάδες μονάδες εστίασης, ενώ τα κάμπινγκ
της περιοχής και τα beach bar δέχονται κάθε σαββατοκύριακο εκατοντάδες
τουριστών, κυρίως νέων που δε διαθέτουν μεταφορικό μέσο. Συνεπώς, η
απομόνωση της συγκεκριμένης παραλιακής ζώνης μόνο κακό θα μπορούσε να
προξενήσει στην όλη προσπάθεια ανάπτυξης, όπως φυσικά και στους ίδιους
τους επιχειρηματίες που εδρεύουν εκεί.
Παρά το γεγονός ότι το ΚΤΕΛ Χαλκιδικής είναι μία Ανώνυμη Εταιρεία,
είναι απαραίτητο να υπάρξουν συζητήσεις με τους αρμόδιους της
Περιφέρειας, του Δήμου Σιθωνίας, αλλά και του Τουρισμού, καθώς δεν είναι
δυνατόν να αναιρούμε την ίδια στιγμή όσα προσπαθούμε με κόπο να
χτίσουμε, όχι μόνο για να ενισχύσουμε την τοπική και εθνική οικονομία,
αλλά και για να διαφημίσουμε παγκοσμίως το πιο δημοφιλές "προϊόν" μας,
τις παραλίες μας.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου