Με το μήνυμα «Τύχη στη στιγμή», η Ελληνικά Λαχεία, μια εταιρεία της ΟΠΑΠ Α.Ε., πραγματοποίησε την επίσημη
παρουσίαση του νέου στιγμιαίου τυχερού παιχνιδιού ΣΚΡΑΤΣ, στο πλαίσιο Συνέντευξης Τύπου.
Όπως ανακοινώθηκε το ΣΚΡΑΤΣ (ξυστό) είναι το προϊόν της συνεργασίας της ΟΠΑΠ Α.Ε., της Scientific Games InternationaI και της Intralot, και δημιουργήθηκε για να απαντήσει στις σημερινές ανάγκες των παικτών. Πρόκειται για ένα νέο, απλό και διασκεδαστικό παιχνίδι με συχνά κέρδη, αφού 1 στους 4 κερδίζει. Τα δελτία ΣΚΡΑΤΣ της ΟΠΑΠ έχουν αρχίσει να διατίθενται ήδη από την 1η Μαΐου στα πρακτορεία ΟΠΑΠ.
Παράλληλα, το ΣΚΡΑΤΣ διατίθεται και από τους λαχειοπώλες και σε άλλα σημεία πώλησης, όπως μίνι μάρκετ. Τις πρώτες έξι μέρες της κυκλοφορίας του, χωρίς να έχει ακόμα πλήρως ολοκληρωθεί η τοποθέτηση στο δίκτυο διανομής, έχουν αναδειχθεί 260.000 νικητές. Το ΣΚΡΑΤΣ κυκλοφορεί σε τέσσερις διαφορετικές εκδόσεις των 1Euro, 2Euro, 3Euro και 5Euro, με κέρδη που φτάνουν μέχρι και 10.000 Euro, 100.000 Euro, 200.000 Euro και 500.000 Euro, αντίστοιχα για κάθε έκδοση.
Ο Petr Matejovsky, CMO, της Ελληνικά Λαχεία Α.Ε. δήλωσε οτι το ΣΚΡΑΤΣ ανήκει στην 2η πιο επιτυχημένη κατηγορία τυχερών παιχνιδιών παγκοσμίως και η Ελληνικά Λαχεία επενδύει σημαντικά στην υποστήριξή του, γιατί θα αποτελέσει έναν από τους κύριους πυλώνες ανάπτυξης της εταιρείας, καθώς και όλων των συνεργατών μας στο δίκτυο διανομής. Η Αναστασία Πλοιάρχου, Σύμβουλος Marketing της ΟΠΑΠ Α.Ε., παρουσίασε τα κύρια χαρακτηριστικά του νέου προϊόντος, το πλάνο επικοινωνίας στα σημεία πώλησης, καθώς και τη διαφημιστική καμπάνια, με την πρώτη, αποκλειστική προβολή της τηλεοπτικής ταινίας που θα ξεκινήσει να προβάλλεται από τις 9 Μαΐου.
dikaiologitika.gr
παρουσίαση του νέου στιγμιαίου τυχερού παιχνιδιού ΣΚΡΑΤΣ, στο πλαίσιο Συνέντευξης Τύπου.
Όπως ανακοινώθηκε το ΣΚΡΑΤΣ (ξυστό) είναι το προϊόν της συνεργασίας της ΟΠΑΠ Α.Ε., της Scientific Games InternationaI και της Intralot, και δημιουργήθηκε για να απαντήσει στις σημερινές ανάγκες των παικτών. Πρόκειται για ένα νέο, απλό και διασκεδαστικό παιχνίδι με συχνά κέρδη, αφού 1 στους 4 κερδίζει. Τα δελτία ΣΚΡΑΤΣ της ΟΠΑΠ έχουν αρχίσει να διατίθενται ήδη από την 1η Μαΐου στα πρακτορεία ΟΠΑΠ.
Παράλληλα, το ΣΚΡΑΤΣ διατίθεται και από τους λαχειοπώλες και σε άλλα σημεία πώλησης, όπως μίνι μάρκετ. Τις πρώτες έξι μέρες της κυκλοφορίας του, χωρίς να έχει ακόμα πλήρως ολοκληρωθεί η τοποθέτηση στο δίκτυο διανομής, έχουν αναδειχθεί 260.000 νικητές. Το ΣΚΡΑΤΣ κυκλοφορεί σε τέσσερις διαφορετικές εκδόσεις των 1Euro, 2Euro, 3Euro και 5Euro, με κέρδη που φτάνουν μέχρι και 10.000 Euro, 100.000 Euro, 200.000 Euro και 500.000 Euro, αντίστοιχα για κάθε έκδοση.
Ο Petr Matejovsky, CMO, της Ελληνικά Λαχεία Α.Ε. δήλωσε οτι το ΣΚΡΑΤΣ ανήκει στην 2η πιο επιτυχημένη κατηγορία τυχερών παιχνιδιών παγκοσμίως και η Ελληνικά Λαχεία επενδύει σημαντικά στην υποστήριξή του, γιατί θα αποτελέσει έναν από τους κύριους πυλώνες ανάπτυξης της εταιρείας, καθώς και όλων των συνεργατών μας στο δίκτυο διανομής. Η Αναστασία Πλοιάρχου, Σύμβουλος Marketing της ΟΠΑΠ Α.Ε., παρουσίασε τα κύρια χαρακτηριστικά του νέου προϊόντος, το πλάνο επικοινωνίας στα σημεία πώλησης, καθώς και τη διαφημιστική καμπάνια, με την πρώτη, αποκλειστική προβολή της τηλεοπτικής ταινίας που θα ξεκινήσει να προβάλλεται από τις 9 Μαΐου.
dikaiologitika.gr
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου