Το blog μας έχει αλλάξει διεύθυνση σε λίγα δευτερόλεπτα αυτόματα θα βρεθείτε στη νέα μας διεύθυνση....

δευτερόλεπτα

Τρίτη 30 Ιουνίου 2015

Ηλικιωμένοι για ώρες έξω από τα ΑΤΜ για τα 60 ευρώ από τη σύνταξη! (Εικόνες)

Χωρίς τέλος η αγωνία των συνταξιούχων που βγήκαν από τα ξημερώματα και περίμεναν στα σκαλοπάτια των καταστημάτων των τραπεζών, με την ελπίδα να ανοίξουν και να λάβουν τη σύνταξή τους.



Με πρόσωπα γεμάτα αγωνία για το πώς θα καταφέρουν να πάρουν επιτέλους τη σύνταξή τους οι συνταξιούχοι που δεν είχαν κάρτες ανάληψης ζουν από χθες ένα δικό τους Γολγοθά καθώς δε μπορούσαν να εισπράξουν τα χρήματά τους με τις τράπεζες κλειστές. Αύριο, όπως όλα δείχνουν, θα στριμωχτούν στη σειρά για να λάβουν 120 ευρώ ενώ το ίδιο μαρτύριο θα κληθούν να βιώσουν σε καθημερινή βάση μπαίνοντας στην ουρά και περιμένοντας υπομονετικά για να πάρουν τα χρήματά τους. «Τη σύνταξη δεν τη θέλω για μένα αλλά για τα παιδιά και τα εγγόνια μου από αυτή τη σύνταξη ζουν δύο οικογένειες», λέει η κ. Μαίρη που έχει στήσει καρτέρι έξω από την τράπεζα από τα ξημερώματα με την ελπίδα να ανοίξει κάποια στιγμή για να πάρει τη σύνταξή της όπως λέει. 
«Δεν έχω κάρτα εγώ έτσι ξέρω να έρχομαι και να παίρνω τη σύνταξη μου. Και να σου πω και κάτι δε με νοιάζει για μένα αντέχω και στην πείνα και στα δύσκολα. Από τη σύνταξη αυτή όμως ζουν τα παιδιά μου να ξέρεις είναι και οι δυο οικογενειάρχες και δυστυχώς άνεργοι.  Έχω παιδιά έχω εγγόνια… Εμένα θα κοιτάω τώρα; «, λέει η κ. Μαίρη συγκινημένη. Τη ρωτάμε γιατί έχει έρθει αφού σύμφωνα με την τελευταία ενημέρωση οι τράπεζες δε θα ανοίξουν σήμερα αλλά αύριο και εκείνη απαντά: «Μπορεί και να ανοίξουν όμως και θέλω να είμαι εδώ». Την ίδια ώρα ένα ακόμη μέτωπο που παραμένει ανοιχτό για όλους αλλά κυρίως για τους συνταξιούχους είναι το θέμα των φαρμάκων και η πιθανότητα να διαπιστωθεί έλλειψη τις επόμενες ημέρες. 
«Ανησυχούμε όσο κανείς μεγαλώνει αντιμετωπίζει μεγαλύτερο φόβο για το θέμα των φαρμάκων είναι λογικό», μας λένε δηλώνοντας ότι εκτός από οικονομική ανασφάλεια ζουν τώρα και μία επιπλέον ανασφάλεια που αφορά στην υγεία τους και την πιθανότητα να επαληθευθεί σενάριο που κάνει λόγο για έλλειψη φαρμάκων τις επόμενες ημέρες. Κάτι που εκτιμούν ότι θα είναι καταστροφικό αν συμβεί σύμφωνα με κάποιους φαρμακοποιούς καθώς οι περισσότεροι δε θα μπορούν να έχουν χρήματα για να εφοδιάσουν τα καταστήματά τους με φάρμακα από τις αποθήκες λόγω της περιοριστικής κατάστασης ανάληψης χρημάτων. «Αυτή τη στιγμή δεν έχουμε έλλειψη αλλά ο φόβος υπάρχει. Είναι ένα ευαίσθητο θέμα η ευαισθησία είναι μεγάλη. Είναι μία δυναμική κατάσταση που έχει διαρκείς εξελίξεις σίγουρα δε μπορεί να προβλεφθεί το τι θα γίνει, η αγορά των φαρμάκων είναι όμως σίγουρα επηρεαζόμενη από τις οικονομικές εξελίξεις της χώρας. Μακάρι να επικρατήσει ομαλότητα, στα φάρμακα δεν υπάρχει χειρισμός αντίστοιχος όπως σε άλλα εμπορικά προϊόντα. Αυτή τη στιγμή ως φαρμακοποιός εγώ δε μπορώ να εξοφλήσω τους προμηθευτές μου παρά μόνο μέσω της ηλεκτρονικής τραπεζικής εξυπηρέτησης όπου αυτό είναι εφικτό έχει καλώς. Όσοι συνάδελφοι δεν έχουν τη δυνατότητα αυτή δε μπορούν να εξοφλήσουν τις υποχρεώσεις τους άρα δε μπορούν να εφοδιαστούν τα φαρμακεία τους με φάρμακα. Για αυτό ζητάμε η εξόφληση φαρμάκων στις φαρμακαποθήκες να γίνεται κατ΄εξαίρεση των τραπεζικών περιορισμών που νομοθετήθηκαν», λέει ο Πρόεδρος του Φαρμακευτικού Συλλόγου Θεσσαλονίκης Κυριάκος Θεοδοσιάσης.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου