Το blog μας έχει αλλάξει διεύθυνση σε λίγα δευτερόλεπτα αυτόματα θα βρεθείτε στη νέα μας διεύθυνση....

δευτερόλεπτα

Σάββατο 3 Ιανουαρίου 2015

ΑΝΕΚΔΟΤΟ - Η γιαγιά και οι σακούλες σκουπιδιών

Μία γιαγιά περπατάει στο πεζοδρόμιο σέρνοντας δύο σακουλές σκουπιδιών,μία σε κάθε χέρι.

Μία από αυτές έχει μια τρύπα χαμηλά και κάθε λίγο ένα χαρτονόμισμα των 20 ευρώ βγαίνει και το παίρνει σιγά-σιγά το αεράκι.

Ένας αστυνομικός το παρατηρεί,προλαβαίνει την γιαγιά και της λέει:

-Γιαγιά,σου έπεσε ένα χαρτονόμισμα από τη σακούλα.

-Φτου σου,ήταν τρύπια.Ας πάω προς τα πίσω μήπως μπορέσω να μαζέψω μερικά,λέει η γιαγιούλα.

-Στάσου,πού πας..; 
Πού βρήκες τόσα λεφτά; 
Δεν πιστεύω να τα έκλεψες; λέει ο αστυνομικός.

-Όχι παιδάκι μου....όχι να σου εξηγήσω.
Στο σπίτι,ο κήπος μου είναι ακριβώς δίπλα από το γήπεδο 
και όταν έχει αγώνα,έρχονται πολλοί και κατουράνε τα λουλούδια μου.
Έτσι και εγώ πηγαίνω πίσω από τα λουλούδια με το ψαλίδι του κλαδέματος και όταν κάποιος βγάζει την μαλαπέρδα για κατούρημα του λέω:ή μου δίνεις 20 ευρώ ή στην κόβω στο λεπτό....!!

-Χα,χαχα χαχα πολύ έξυπνο γιαγιάκα...λέει ο αστυνομικός.
Πολύ καλά τους κάνεις....άντε στο καλό.
Αλλά δεν μου λες..; τι έχεις στην άλλη σακούλα;

-Ε,τι να έχω παιδάκι μου.....μήπως νομίζεις ότι πληρώνουν όλοι;


Για περισσότερα ΑΝΕΚΔΟΤΑ ΚΑΝΤΕ ΚΛΙΚ ΕΔΩ 

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου