Το blog μας έχει αλλάξει διεύθυνση σε λίγα δευτερόλεπτα αυτόματα θα βρεθείτε στη νέα μας διεύθυνση....

δευτερόλεπτα

Κυριακή 26 Οκτωβρίου 2014

ΑΝΕΚΔΟΤΟ - Η κυρία και το λίφτινγκ

Μια 47χρονη γυναίκα μόλις έχει κάνει λίφτινγκ και, περήφανη για την ομορφιά της, μπαίνει σε ένα goodys. 
Δίνει την παραγγελία της στον υπάλληλο και τον ρωτάει αμέσως μετά:

- Συγγνώμη νεαρέ μου, πόσο με κάνεις;
- Ξερωγω; 32;
- Χαχα γλυκούλη μου… 47 είμαι άλλα να είσαι καλά…
Τρώει, βγαίνει έξω, πάει σε μια στάση λεωφορείου και ρωτάει έναν που στεκόταν εκεί:
- Γεια σας κύριε μου, πόσο με κάνετε;
- χμ…. δεν πρέπει να είστε πάνω από 34
- Ωωω σας ευχαριστώ!! Άλλα είμαι 47
Παίρνει το λεωφορείο, κατεβαίνει, πλησιάζει σπίτι της περπατώντας δίπλα-δίπλα με έναν παππούλη:
- Συγγνώμη παππούλη, πόσο με κάνεις;
- Κοπέλα μου, έπεσες στην περίπτωση, μπορώ να βρω την ηλικία μιας γυναίκας άπλα πασπατευοντας ανάμεσα στα ποδιά της!!!
Παραξενευτηκε η μαντάμ, τι να κάνει, “ας το ζήσω κι αυτό” σκέφτεται και σηκώνει την φούστα…
Χάιδευε, χάιδευε, πασπατευε ο παππους, ώσπου κάποια στιγμή:
- Είσαι 47 !!!!
Η γυναίκα έμεινε άναυδη!!!!
- Μα καλά, πως το κατάλαβες;;;;
- Ήμουν ακριβώς πίσω σου στην ουρά στα goodys.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου