Το blog μας έχει αλλάξει διεύθυνση σε λίγα δευτερόλεπτα αυτόματα θα βρεθείτε στη νέα μας διεύθυνση....

δευτερόλεπτα

Πέμπτη 29 Ιανουαρίου 2015

Η Κατερίνα από το Τυμπάκι χρειάζεται δότες αιμοπεταλίων…πιστεύω ότι μπορούμε να την βοηθήσουμε !!!

katerina
Πριν από λίγο πήρα αυτό το μήνυμα στο facebook και η φίλη μου η Κατερίνα ζήτησε την βοήθεια μας στον αγώνα που δίνει για να ζήσει πιστεύω ότι μπορούμε να την βοηθήσουμε και να το κοινοποιήσουμε ή γίνουμε δότες αιμοπεταλίων.
Μπορούμε να βοηθήσουμε να το κοινοποιήσουμε ή γίνουμε δότες αιμοπεταλίων έως την Τετάρτη 4/02/2015 !!!!!

katerina 



   




ΣΤΡΑΤΗ ΚΑΛΗΣΠΕΡΑ..ΘΕΛΩ ΤΗΝ ΒΟΗΘΕΙΑ ΣΟΥ ΣΕ ΠΑΡΑΚΑΛΩ……ΕΙΜΑΙ ΜΕΣΑ ΣΤΟ ΠΕΠΑΓΝΗ ΚΑΙ ΕΠΕΙΔΗΣ ΘΑ ΜΟΥ ΚΑΝΟΥΝ ΜΙΑ ΒΑΡΙΑ ΧΕΙΜΟΘΕΡΑΠΕΙΑ ΓΙΑ 6ΜΕΡΕΣ ….ΚΑΙ ΜΕΤΑ ΘΑ ΜΟΥ ΒΑΛΟΥΝ ΤΑ ΚΥΤΑΡΑ ΜΟΥ…..(ΕΙΝΑΙ ΜΟΡΦΗ ΜΕΤΑΜΟΣΧΕΥΣΗΣ)…ΘΑ ΠΕΣΩ ΣΤΗ ΑΠΛΑΣΙΑ…ΟΛΑ ΘΑ ΜΗΔΕΝΙΣΤΟΥΝ…ΟΠΩΣ ΚΑΙ ΤΑ ΑΙΜΟΠΕΤΑΛΕΙΑ….ΜΟΥ ΕΙΠΕ Η ΓΙΑΤΡΟΣ ΜΟΥ ΟΤΙ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΒΡΩ ΔΟΤΕΣ ΑΙΜΟΠΕΤΑΛΕΙΩΝ ΝΑ ΕΡΘΟΥΝ ΣΤΟ ΠΕΠΑΓΝΗ…..ΣΤΟ ΟΝΟΜΑ ΚΑΤΕΡΙΝΑ ΑΓΡΙΜΑΚΗ ΠΟΥ ΝΟΣΗΛΕΥΕΤΕ ΣΤΗΝ ΑΙΜΑΤΟΛΟΓΙΚΗ ΚΛΙΝΗΚΗ ΠΕΠΑΓΝΗ…..ΠΕΣ ΤΟ ΣΤΟ ΡΑΔΙΟ ΚΑΙ ΚΟΙΝΟΠΟΙΗΣΕ ΤΟ ΕΣΕΝΑ ΣΕ ΞΕΡΟΥΝ……ΣΕ ΕΥΧΑΡΙΣΤΩΠΟΛΥ……
Και …για όσους μιλούν ότι τους έστειλαν …μηνύματα η απόδειξη….η δική μας είναι εδώ η  δική τους??????
katerina stratos

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου