Το blog μας έχει αλλάξει διεύθυνση σε λίγα δευτερόλεπτα αυτόματα θα βρεθείτε στη νέα μας διεύθυνση....

δευτερόλεπτα

Σάββατο 26 Ιουλίου 2014

Η νέα… ανατρεπτική μόδα των γυναικών που κάνει θραύση στο διαδίκτυο - ΕΙΚΟΝΑ

53142fd099e68d4fe08c270d09822843_XL
Για όσες γυναίκες βαριούνται να κάνουν αποτρίχωση και αναθεματίζουν κάθε φορά που αυτό χρειάζεται το κίνημα υπέρ της…
τρίχας στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης αποτελεί σίγουρα ένα καλό νέο.
Γυναίκες από όλο τον κόσμο λένε τις τελευταίες ημέρες «όχι» στην αποτρίχωση και το ξύρισμα και ποστάρουν μανιωδώς στο Διαδίκτυο φωτογραφίες από τα… χνουδωτά τους πόδια.

Η κοινότητα «Hairy Legs Club» (Το κλαμπ των τριχωτών ποδιών) καλεί τις γυναίκες να δημοσιεύσουν τις δικές τους φωτογραφίες και να κάνουν ένα σχόλιο για τις κοινωνικές προσδοκίες της ομορφιάς. Μια άλλη κοινότητα, η «Very Hairy Legs» (Πολύ τριχωτά πόδια) καλεί τις γυναίκες να ενωθούν κατά του… ξυραφιού. «Αυτός ο ιστότοπος είναι αφιερωμένος στις γυναίκες με πολύ τριχωτά πόδια. Ας αφήσουμε τα πόδια μας να γίνουν πρωταθλητές» γράφει συγκεκριμένα στο γράμμα καλωσορίσματος του εν λόγω ιστοτόπου.
Το εν λόγω… κίνημα έχει κατακτήσει και το Facebook, με την κοινότητα Women Against Non-Essential Grooming (WANG) (Γυναίκες κατά του βασικού καλλωπισμού) να μετρά ήδη πάνω από 1.400 μέλη. «Το κίνημά μας πιστεύει ότι όλοι μας πρέπει να είμαστε απαλλαγμένοι από τους καταναγκαστικούς κανόνες ομορφιάς και να έχουμε την απόλυτη σωματική αυτονομία μας. Προσβλέπουμε στη μέρα κατά την οποία οι άνθρωποι θα μπορούν να παρουσιάσουν τα σώματά τους με τον τρόπο που θα επιλέξουν οι ίδιοι, απαλλαγμένοι από πολιτικούς, οικονομικούς και κοινωνικούς περιορισμούς».
Τα σχόλια των γυναικών μελών κοινοτήτων κατά της αποτρίχωσης
Είμαι τόσο χαρούμενη που δεν αισθάνομαι πλέον ντροπή για τη φυσική τρίχα στο σώμα μου.
Την πρώτη φορά που σταμάτησα το ξύρισμα χρειάστηκα και εγώ χρόνο για να αισθανθώ σίγουρη για τη νέα μου εμφάνιση. Βλέποντας τις εικόνες από άλλες γυναίκες να κάνουν το ίδιο με βοήθησε να το συνηθίσω.
Μου αρέσει ο τρόπος που με κοιτάζουν οι άλλοι. Μου θυμίζουν ότι δεν είμαι υποχρεωμένη να κάνω κάτι που δεν θέλω με το σώμα μου.
Εχω τριχωτά πόδια και για να είμαι ειλικρινής νιώθω πιο θηλυκή από ποτέ.

trixota-podia-6601

trixota-podia-3

trixota-podia-4
trixota-podia-5
trixota-podia-6

trixota-podia-7

trixota-podia-8

trixota-podia-9

trixota-podia-10

trixota-podia-11

trixota-podia-12

trixota-podia-14

trixota-podia-15


kaltsa.net

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου